Λέσχη ανάγνωσης και δημιουργικής γραφής

Σε μια εποχή που το βιβλίο δεν αποτελεί προτεραιότητα για τους εφήβους μας, η κύρια στόχευση του πολιτιστικού αυτού προγράμματος, οι μαθητές να διαβάσουν βιβλία, ανακαλύπτοντας τον κόσμο που τους περιβάλλει και τον εαυτό τους, αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Οι μαθητές που αποφασίζουν να γίνουν μέλη της λέσχης ανάγνωσης γρήγορα γίνονται μέλη της ομάδας μέσα στην οποία απολαμβάνουν την ανάγνωση των βιβλίων, μοιράζονται τη συγκίνηση, τον προβληματισμό, χαίρονται με την έκφραση των σκέψεών τους και μ? αυτόν τον τρόπο κατακτούν σταδιακά και τον άλλο στόχο, τον αλληλοσεβασμό, την ανεκτικότητα στη διαφορετική άποψη, την καλλιέργεια πρωτοβουλιών μέσα σε πνεύμα συνεργασίας.

Με τις δραστηριότητες δημιουργικής γραφής, επιδιώκεται οι μαθητές να καλλιεργήσουν το γλωσσικό τους αισθητήριο, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους, να εξωτερικεύσουν τις ιδέες, τις ανησυχίες και τα συναισθήματά τους και σταδιακά να καταστούν ενεργοί και απαιτητικοί αναγνώστες. Για την υλοποίηση των επιδιωκόμενων στόχων, οι δραστηριότητές μας κάποτε συσχετίζονται και με άλλες μορφές τέχνης, όπως το θέατρο, η ζωγραφική, η μουσική, ο κινηματογράφος και αξιοποιούνται οι δυνατότητες που παρέχουν οι Νέες Τεχνολογίες.
Με την καθοδήγηση των υπεύθυνων καθηγητριών, Ευδοκίας Παπαϊωάννου, Αλεξάνδρας Νταφοπούλου και Κλεονίκης Μητσάκη, τα παιδιά παίρνουν μέρος σε δραστηριότητες που προάγουν την αγάπη για το βιβλίο και την ιδέα πως η ανάγνωση και η μετατροπή των δημιουργικών μας σκέψεων σε γραφή αποτελούν κομμάτι αδιαχώριστο από τη ζωή μας.
Οι συναντήσεις της ομάδας μας πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη από 13:00 έως 14:30 στον χώρο του σχολείου.

Σχολικό Έτος: 2017-2018
«Ξεκλειδώνοντας το Διήγημα»
Σχολικό Έτος: 2016-2017
«Η εφηβεία στη λογοτεχνία»
Σχολικό Έτος: 2015-2016
«Στον κόσμο του παραμυθιού: Μία περιήγηση στα λαϊκά παραμύθια της Θεσσαλίας»
Σχολικό Έτος: 2014-2015
«Φιλία-Ανθρωπισμός-Αλτρουισμός» στη λογοτεχνία
Σχολικό Έτος: 2013-2014
Ο «ξένος» στη λογοτεχνία
Σχολικό Έτος: 2012-2013
«Ουράνια σώματα, αστέρια και πλανήτες στη λογοτεχνία»